Rancang Kerja

Rancang kerja

25 Comments

  1. hoho, bestnyee to do list ko, takyah buat pape.. ke tulis pakai pen lutsinar? hehe, lama tak singgah sini.. huhuhuhuhu

  2. untuk pastikan masa tak terbuang, memang kene rancang. haha. aku nih student, rasanya banyak je buang masa. haih. kene rancang jugak nih. btw, dah lama usha font blog ni, Ubuntu kan. nice!!!!!

  3. list aku arini:
    1. buat lesson plan.
    2. dapatkan senarai nama pelajar yang kena pergi telok gorek jumaat ni.
    3. checklist pelajar yang belum bayar yuran.kak ana dah bising ni.
    4. malam ni kelas tambahan.
    5. beli pampers anak.kuat betul dia berak :p
    6. bini ajak makan luar.penat nak masak.mati aku kalau dia tau aku komplen.haha…
    7. basuh kereta.hujan la pulak…

    err…ada lagi tak? :pinch:

  4. sama ler, aku kat opis nie semua arahan bos memang aku akan cepat2 notekan agar tdk lupa dan tidak silap buat, kalau nak bertekak pun dah ada bukti,
    biasanya aku tulis depan2 dia juga, jadi kalau dia rasa apa yg aku faham tu bukan apa yg dia nak dengan serta merta dia bleh bgtau dan betulkan.
    kalau salah juga memang dia punya salah ler…
    kalau nak menang juga maka siap sedia ler nak bertekak dengan aku…haha

Leave a Reply