Wordless Wednesday #13 – Wishlist Tercapai

spek mata baru

Wishlist tercapai. Dah beli spek mata baru.. 2 kali bayar.   bersiul

22 Comments

  1. okla tu. dah leh nampak jalan dahh.. :pinch:

  2. semangat baru! :biggrin:

  3. okk..dah nampak dunia dah sekarang. haha..
    benda pertama aku cari selepas bangun tidur.. :devil:

  4. alhamdulillah, dah mata baru

  5. hehe,ingatkan betul2 anarm.net kat sepek 2,
    edit upenya

  6. psst…aku perasan sesuatulah…kat bingkai tu..mmg ada ke ko edit anarm.net? hehe

  7. Senang la sikit nak nampak… Bergayooo

  8. sempoi dan trendy lagi. Syukur dapat jugak kan. Itu keperluan tu

  9. lama juga tak tukar spek baru nih..memang rasa macam power ni patut tambah aje..

  10. Taknak cuba contact lens ke? :whistle:

  11. waaahhh….dh bermata baru….agak comel design spek tu…tp si pemakai jgn lak perasan yeeee….nnt nak wat gak yg design camni

  12. Tahniah bro, akhirnya ada mata baru untuk digunakan… Lepas ni pasti lebih cerah segala benda yang dipandang… hehehe :D

  13. Lambat juga bro tunaikan hajat untuk menukarkan cermin mata. :-)

Leave a Comment