Wordless Wednesday #14 – Satu Dinar Emas

satu dinar emas

Satu Dinar Emas

44 Comments

  1. Tak berkesempatan lagi nak melabur dalam emas. Tengah buat skim simpanan dengan Etiqa. Insyaallah, kalau ada masa dan rezeki memang nak cuba juga

  2. Amboi, GCP terus hahahaahhaha.
    GCP antara yg termahal, lagi mahal dari dinar KGT.
    Next target nak beli dinar KGT, haritu harga turun gile-gile tapi takde duit pulak haha

    • @Bro Framestone, yup.. lepas tu dia naik dekat RM800 – RM900.. skrg ni dah jatuh balik ke harga lebih kurang RM700 lebih.. next time tak tau sama ada akan turun lagi atau naik harga.. so, kena buat tindakan pantas.. :wink:

  3. simpanan masa depan. ini alternatif lain bagi sesiapa yang tak nak menyimpan dalam ASB lagi. aku pun ada beli gak, beli dengan bank KFH

    • @shraqs, dinar masih mampu dimiliki lagi.. harga pon tak mahal sangat.. bisnes tak kencang pon boleh beli emas ni (kalau nak).. kalau bajet tak cukup untuk 1 dinar, boleh angkat yang 1 gram.. kecik je.. tapi tetap emas jugak apa.. hehe..

Leave a Reply