PROTON Peraduan Nama Siapa Hebat

PROTON ada buat satu contest – “Nama Siapa Hebat“. Pertandingan anjuran Perusahaan Otomobil Nasional Sdn Bhd (PROTON) ni untuk mencari nama bagi kereta compact Proton yang akan dilancarkan pada 2014 iaitu tahun depan.

Peraduan terbuka kepada semua rakyat Malaysia dengan kad pengenalan yang sah berumur 12 tahun ke atas, termasuk pekerja Proton dan ahli keluarga mereka.

Kecuali pekerja Proton yang terlibat dalam AJK penganjur contest “PROTON Peraduan Nama Siapa Hebat“.

contest proton nama siapa hebat

Peraduan Nama Siapa Hebat anjuran Proton ni berlangsung dari 25 Jun 2013 hingga 25 Julai 2013 (11.59 malam).

Cara Sertai PROTON Peraduan Nama Siapa Hebat

  • Isi borang daftar penyertaan secara online melalui laman web Proton Nama Siapa Hebat. Boleh juga download borang PDF untuk penyertaan melalui pos.
  • Hantar penyertaan beserta nama yang paling kreatif untuk kereta compact Proton yang baru dalam Bahasa Malaysia. Boleh hantar lebih daripada satu penyertaan.
  • Tunggu pengumuman pemenang.

borang penyertaan contest nama kereta proton

Setiap borang peraduan mesti lengkap dengan maklumat yang diperlukan termasuk nama yang dicadangkan bagi kereta compact Proton, serta rasional pemilihan nama yang dicadangkan tu dan ditulis dengan cara yang paling kreatif.

Untuk cadangan nama bagi kereta compact Proton yang baru, boleh fikirkan dan cari idea nama berdasarkan hint yang telah diberi.

Hint:
The car is stylish, hip and compact, with advanced, innovative design and features. It’s spacious, comfortable and extremely practical. It’s fun to drive!

Hadiah PROTON Peraduan Nama Siapa Hebat

Hadiah-hadiah yang ditawarkan kepada pemenang peraduan ni adalah seperti berikut:

1st Prize : 1 X Proton Compact Car Premium AT

2nd Prize : 1 X 3D2N stay at Rebak Island Resort Langkawi + RM3,000 cash

3rd Prize : 1 X Macbook Air

4th Prize : 2 X iPad Mini

5th Prize : 2 X Samsung Galaxy S4

6th Prize : 2 X HTC One

7th Prize : 150 X RM250 cash

8th Prize : 100 X Proton Mini Fridge

hadiah contest proton nama siapa hebat

Best kan hadiah-hadiah dia? Jom join contest Proton ni. KLIK DI SINI untuk hantar penyertaan. Mana tahu ada rezeki menang hadiah kereta sebijik. Hadiah-hadiah lain pun best jugak.

Proton Anarm – Ok tak kalau aku cadangkan nama ni? Haha..

25 Comments

  1. Dah join contest ni, sempat hantar dua penyertaan je… Cuma pelik dengan proton ni, nak kan nama dalam bahasa Melayu, tapi penyertaan dalam bahasa Inggeris… Kan dah berbelit lidah nak menaik dalam bahasa inggeris. :)

  2. kena isi betul2, jgn bg yg tipu nanti tak layak ( kata member aku yg keje proton ).
    Nampak gaya kurang skit persaingan nih.. ahaks..

  3. Perghh Proton Anarm .. Proton Titan… semua tak bleh blah punya nama … aku pun nak buat gak la nama cam tu .. erkk alamak .. nama aku kurang komersil la … ciiiiss.. :P

    Hmm aku nak letak nama Proton X-Factor .. hehehee…

Leave a Reply