Kemaskini Terma dan Syarat Program Rujukan Wahed Invest

Baru-baru ni pihak Wahed ada buat kemaskini terma dan syarat program rujukan Wahed Invest. Kemaskini tu melibatkan bayaran bonus program rujukan tersebut yang kini telah diubah kepada RM20 RM10.

Sebelum ni Wahed Invest menawarkan bonus RM40 apabila ada pelabur baru mendaftar dengan menggunakan referral code atau kod rujukan kita.

Bermula 24 Februari 2020, kita akan diberi bonus RM20 RM10 setiap kali rakan yang kita jemput mengaktifkan dan menambah dana ke dalam akaun Wahed mereka.

Kemaskini bonus program rujukan Wahed Invest

Program Rujukan Wahed Invest

Wahed Invest ni baru dilancarkan di Malaysia. Program rujukan yang dibuat adalah sebagai promosi untuk memperkenalkan Wahed Invest kepada orang ramai.

Ini juga bertujuan bagi menarik minat dan menggalakkan kita buka akaun pelaburan di Wahed Invest.

Jemputan daftar akaun pelaburan Wahed Invest
Senarai rujukan (rakan) yang mendaftar akaun pelaburan Wahed Invest.

Untung siapa yang daftar awal hari tu, dapat bonus RM40. Bagi mereka yang selalu berfikir panjang, rugi sikit la sebab bonus dah diturunkan kepada RM20 RM10.

Asyik berfikir je.. Bila nak daftar akaun?

Jika korang buka akaun Wahed Invest hari ini dengan modal RM100, boleh dapat untung 10% dengan duit bonus tu. Dana pelaburan korang akan bertambah jadi RM110, tak termasuk dividen lagi.

Syarat Untuk Dapat Bonus RM10

Syarat untuk dapat bonus RM20 RM10, semasa daftar akaun masukkan kod rujukan KHAANA1. Jika daftar tanpa kod rujukan, takda bonus.

Modal permulaan RM100 tu pula kena kekalkan dalam akaun Wahed sekurang-kurang selama 30 hari untuk melayakkan kita dapat bonus RM20 RM10.

Selepas 30 hari, Wahed akan masukkan bonus RM20 RM10 tu ke dalam akaun pelaburan kita. Duit bonus boleh digunakan untuk tambah dana pelaburan.

Atau boleh juga keluarkan duit tu pada bila-bila masa masuk ke akaun bank. Kalau nak guna duit lah.. Kalau tak, lebih baik laburkan semula supaya duit tu boleh berkembang lagi.

Aku dah buat pengeluaran duit dari Wahed Invest. Saja cuba sebab nak tengok berapa lama tempoh dia proses.

Masa pengeluaran duit bergantung kepada beberapa faktor, termasuk hari dan waktu di mana permintaan pengeluaran dibuat dan jenis institusi yang menerima dana anda.

Pengeluaran boleh mengambil masa 7-8 hari bekerja sebelum dana yang diminta berada di dalam akaun bank anda. Ini disebabkan oleh masa yang diperlukan untuk dagangan diselesaikan.

Wahed Invest

Duit yang aku keluarkan tu ambil masa 2 hari je masuk ke akaun Maybank. Alhamdulillah takda apa-apa isu dengan proses pengeluaran.

Lepas ni aku nak masukkan balik duit bonus yang aku dapat tu ke dalam akaun Wahed Invest dan tambah lagi sikit dana pelaburan.

Pengeluaran wang Wahed Invest
Duit yang dikeluarkan dari Wahed Invest dah masuk akaun Maybank.

Berminat nak buka akaun Wahed Invest? Atau masih belum habis mengkaji lagi? Jangan tunggu lama-lama sangat.

Macam yang aku bagitau tadi, program rujukan ni promosi daripada Wahed Invest. ‘PROMOSI’ biasanya bersifat sementara (harap-harap berterusan).

Kemungkinan pada masa akan datang dah takda lagi program rujukan Wahed Invest ni. Hanya boleh daftar, labur dan tunggu dividen je. Takda bonus.

Jadi, sebelum Wahed Invest tutup tawaran bonus tu, cepat-cepat la daftar akaun pelaburan Wahed Invest.

Pastikan daftar dengan kod rujukan KHAANA1 untuk dapat bonus RM20 RM10 yang ditawarkan.

Langkah-Langkah Program Rujukan Wahed Invest

Setiap orang yang dah ada akaun Wahed Invest akan dapat kod rujukan sendiri. Korang pun akan dapat kod rujukan juga selepas dah berjaya buka akaun.

Lepas tu dah boleh buat duit extra dengan program rujukan di samping melabur di Wahed Invest.

Secara ringkasnya, langkah-langkah untuk program rujukan Wahed Invest ni adalah seperti berikut:

  • Beritahu Rakan-Rakan Anda

    Kongsi kod rujukan unik dengan rakan-rakan anda.

  • Rakan-Rakan Anda Sertai Wahed

    Setiap kali rakan yang anda jemput mengaktifkan dan menambah dana ke dalam akaun mereka, anda dapat RM20 RM10.

  • Anda Mendapat Ganjaran

    Kami akan menghantar bonus anda selepas 14-30 hari waktu bekerja.
     

Dengan bonus rujukan tu, kita berpeluang untuk tambah dana pelaburan tanpa guna duit sendiri. Best kan?

Dah tu, tunggu apa lagi? Tak perlu fikir panjang. Buka dulu akaun Wahed Invest dan rasai sendiri pengalaman melabur di platform pelaburan digital patuh syariah ni.

Kalau tiba-tiba berubah fikiran, boleh je keluarkan balik duit tu.

Jangan lupa masukkan kod rujukan KHAANA1
 

Leave a Reply