Harga Domain 20 Sen

harga domain 20 sen

beli domain 20 sen

Kih3..

31 Comments

  1. kalau buka kedai online jual barang 20sen..ada gunanya domain ni

  2. mahalnya domain 20sen.com tu

  3. Lahhh ingatkan domain murah..haha..dah terkena..

  4. terkono aku..ingt semurah 20sen…dah ada orang beli ke domain 20sen nie

  5. Ingatkan harga domain tu 20sen jer -_-

  6. Nggak nyangka domain 20sen.com sudah di registrasi dan sekrang malah ada di list godaddy auction
    Nice info :)

  7. 20sen yang bernilai bukan lagi 20sen… heheh…

  8. panas juga 20sen ni,sampai domain pun boleh tahan harganya

  9. Hurmmm….. citer pasal 20sen hangat je kan… yang 15sen semua orang senyap je kan…. keh3x

  10. haha…biasala tu..domain flipper pon ada fundamental analysis..kira murah la tu..cuba tgk flippa kekadang mengarut-ngarut je domain name tapi mahal xigt.. – Shah

  11. Ada yang rajin hendak beli domain tersebut? :-)

  12. Ok.. Gak tu.. Sempena isu kenaikan minyak 20 sen ni, domain ni pasti boleh dapat banyak trafik…

  13. mahal tu utk .com….hehe

    ada ke org kita nak beli ni?

  14. Mahal betul harga domain 20sen tu. Tak kena betul dengan nilai 20sen tu.

    • Nampak macam orang yang bisnes jual domain pun ambil kesempatan dengan isu 20 sen sekarang ni. Terus naik harga sampai $250.. Hehe.

  15. Salam,

    hahaha ingat kot tadi adadomain harga 20sen kehkeh hampehhh :P

  16. Ramai yang dok cerita pasai 20 sen tak habis-habis lagi sekarang…terutamanya geng-geng fanatik politik…mungkin bukan satu nama yang evergreen

    • Macam buang masa je cerita pasal 20 sen tak habis-habis. Benda dah berlaku, terima jelah. Sekarang ni cuma perlu bersiap sedia. Mana tahu akan datang mungkin berlaku kenaikan harga lagi.

      Rasanya bagus jugak dibuat kenaikan harga macam ni. Mengajar kita untuk lebih berjimat cermat dan lebih berusaha keras untuk cari duit belanja.

  17. Gila mahal…..

    Gua risau 20sen xlaku je lagi 20 tahun….

  18. Bro beli ke domain ni?

  19. Cuba pula domai minyaknaik.com ekekekeke

  20. hang beli kah? haha..

  21. kontroversi sungguh nilai 2 kupang ni…

Leave a Comment