Expo Buku 1Malaysia di PWTC (1-6 Feb 2012)

1Malaysia Book Expo 2012 kini sedang berlangsung di PWTC. Event bermula dari 1 FEB 2012 hingga 6 FEB 2012. Mesti meriah event ni sebab orang Malaysia kita kan ramai yang suka baca buku atau boleh juga digelar “ulat buku”.

ULAT BULU pon ramai jugak, mesti diorang pergi ke 1Malaysia Book Expo 2012 ni sebab nak usha awek-awek universiti. Kan?

1Malaysia Book Expo
1Malaysia Book Expo

Expo buku ni diadakan khusus untuk pelajar-pelajar IPT dan Pra-U yang telah mendapat voucher buku 1Malaysia. Dengan penggunaan voucher tersebut, korang akan mendapat potongan harga (diskaun) sehingga 70% bagi setiap pembelian buku.

Tak semestinya beli buku pelajaran je. Buku-buku lain pon boleh beli guna voucher buku tu.

Aku rasa macam nak pergi esok. Boleh belikan novel untuk cik tunang. Dia suka baca novel. Kalau baca novel sedih, mula la dia nangis-nangis. Emo lebih sangat. Hehe..

3 Comments

  1. haha..samala macam bekas awek aku dulu. asal baca novel mengarut sikit..mulalah nangis..ni tu yang malas pujukk. haha :dizzy:

Leave a Reply