Dulu Aku Kurus – #WordlessWednesday

Anarm zaman muda dan kurus

Kenapa sekarang aku jadi gemuk?

Nak kena belajar teknik kuruskan badan dengan pantas.

24 Comments

  1. Giler2 remaja, ko bukan gemuk cuma berisi, aku tgk pic ko yang masa main bowling ngan Tee DH tu, tapi ko tinggi takpe..

  2. saya sendiri pon dulu kurus bro

  3. ko kurang makan cendol ni.. :angry:

  4. nampak sasa dan tegap bro anarm dlu2. skarang makin sasa harapnya. :)

  5. Sekarang ni lagi gagah bergaya… hehehe…

  6. :happy: gemuk ker, kurus ker, tetap orang yang sama…hihihi

  7. kontraktor bangunan
    kontraktor bangunan

    berarti bahagia dan senang terus tuh…heheheh…:P

  8. yang mana satu bro anarm yer,,,

  9. Muka tetap sama je…

    Tiada perbezaan… Mu try senyum sikit boleh

  10. Boleh sahaja kalau hendak mengurangkan berat badan lagi pun hendak kahwin dah. Isteri saya berjaya menurunkan berat badan sebanyak 8kg didalam masa 3 minggu tanpa mengambil produk slimming dan mengambil pengambilan makanan yang betul. Saya belikan buku ebook tulisan Kevin Zahrin mengenai menurun 5k didalam masa 5 minggu.

  11. Belum tahap gemuk lagi bro.. baru tembam sikit-sikit :biggrin:

  12. kene excersise…sy pon sama gak ni..huhu

  13. xpe..lepas kawen kuruslah balik..haha

  14. hehehehee….skang sbb mkn byk kot….
    kalo nk jd kurus cam dulu blh kot

  15. Salam,

    hahahhaaa giler comel masa slim ni, hampir tak kenal :tongue:

  16. sebijik cam adek anarm tu.. si chury.. heeee :biggrin:

Leave a Comment