Wordless Wednesday #8 – Dapur Bujang

Dapur Rumah Bujang - Wordless Wednesday #8

8 Comments

  1. biasa la tu.meja mesti meja plastik macam ko punya ni.hehe :D
    kalau aku mesti ada bungkusan maggi dan sepapan telur.hidup bujang memang tak lengkap tanpa maggi :D

  2. Bila tengok gambar ni,teringat masa duduk kat rumah sewa dulu,lebih kurang sama la dapur bujang ni,hehe :biggrin:

    • @yanmie, waalakumussalam kakyan.. minyak masak tu sampai sekarang ni cuma hiasan.. boleh kira dengan jari berapa kali je dapur berasap.. tu pon buat goreng telur.. nk masak daging kicap macam kakyan buat tu memang tak terbuat la.. :tongue:

Leave a Reply