Anda Lelaki?

tandas lelaki

#WordlessWednesday

29 Comments

  1. gambar ni masuk dalam artikel gay ! huahuahua

  2. Emm macam pernah tgok gambar ni…tapi kat mana yer…

  3. hehe..saya lelaki maskulin ..
    :D huahuahua

  4. Semestinya saya seorang lelaki.

    Kalau masih ada yang tersilap juga, tak tahu la nak kata apa.

  5. Sangat kreatif.. Adakalanya walaupun bekerja sebagai penjaga toilet, kite perlu kreatif juga.

  6. hahaha menarik

  7. haha jarang jumpa macam ni

  8. Belum pasti lagi, Tak test lagi tahap kelakian yang sedia ada ini

  9. Siapa yang buat ni, patut dipertanyakan..

  10. hahahaha. Tak pernah lagi jumpa tandas begini. Kalau yang sangsi tu macam mana la tu ya.

  11. He he,.. pedas tu. Kalau yang sangsi tentang jantina jangan masuk. :)

  12. banyak kali silap masuk tandas perempuan ni, nasib baik xde makhluk haha

  13. saya perempuan hehehe

  14. Esh..esh..tadi skali imbas ingatkan memang di tulis ANDA LELAKI baru persaan ada huruf tertinggal….!

  15. sy bukan lelaki.saya wanita..

  16. hehe.. tikus curi huruf t dan s kot.

  17. memang saya lelaki, jadi kena bayar 0.30 ke.. :)

  18. Ada juga yang macam ni ye? :D

  19. Kalau sudah terasa hendak buang air tak sempat baca. Asal nampak logo tandas lelaki terus meluru masuk. :-)

    • @akubiomed, betul tu, asal nampak logo LELAKI je terus redah masuk.. tapi kadang2 ada jugak aku tersalah masuk tandas yang ‘satu lagi’.. nasib baik takde makhluk dalam tu.. hehe..

      • @Anarm, aku pun bebaru ni tersilap masuk tandas bukan lelaki… adoyaiii… tengah malam, penat memandu sesorang, tak tertahan pula… simbol lelaki ngan bukan lelaki nampak macam sama jer… huhhu

  20. yer benar, saya lelaki…

Leave a Comment